Kde co koupit

29.03.2012 14:35

 

** Javorový sirup v bio kvalitě od firmy Alnatura je k dostání je v drogerii DM (Grade C - 375 ml za 199 Kč, mají i Grade A – 250 ml za 139 Kč, ten se nedoporučuje). Bio javorový sirup mívají i v Bille (viděla jsem 250ml za 169 Kč) a pak v prodejnách zdravé výživy. 

** Cajennský pepř (mleté chilli) jsem koupila v Kauflandu, mají ho mezi kořením od firmy Kotányi, 17 Kč. Jinak prý v prodejnách zdravé výživy.

** Mořskou sůl nejodidovanou jsem koupila rovněž ve zdravé výživě (v Ústí nad Labem v prodejně Duhová Babička, ul. Hradiště): Sůl mořská jemná z Atlantiku, od firmy Country Life, 1 kg za 29 Kč. Jinak se prý špatně shání, opatřete si ji včas. V supermarketech (Kaufland, Interspar) mají také mořskou sůl bez jodu (označena "jod free"), ale obsahuje protispékavou látku ("éčko").

** Citrony BIO krom specializovaných bio-krámků je mívají v Kauflandu, já jsem použila nebio. Důkladně omýt! Lze s třídat limetkami.